.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سی آر ام یک نرم افزاری است که به آن مدیریت ارتباط با مشتریان هم می گویند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

ایسوس در زمینه ساخت رایانه و تبلت مهارت زیادی دارد و به‌تازگی نیز به طراحی و تولید مانیتورهای مخصوص کارهای حرفه‌ای و گیمینگ می‌پردازد. این شرکت قصد دارد تا چند سال آینده رقیبان خود را مثل BenQ، سامسونگ و اپل شکست دهد. از این رو به‌تازگی از نمایشگر جذاب و خارق‌العاده خود با نام ProArt رونمایی نموده که به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شده و از بیش‌تر رقبای خود مشخصه‌های بهتری دارد. در ادامه می‌خواهیم با این مانیتور تایوانی بیش‌تر آشنا شویم.

مانیتور ایسوس ProArt یکی از مدل‌های بالارده و صدالبته گران‌قیمت بازار محسوب می‌شود که با کمک آن می‌توانید به ویرایش تصاویر و ویدیوها بپردازید. خوش‌بختانه این نمایشگر از کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند تا کوچک‌ترین ریزه‌کاری‌های تصاویر از قلم نیفتند. به‌طور کلی با این مانیتور هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید داد که مزیتی بزرگ برای محصول تایوانی به‌شمار می‌آید. روشنایی با واحد نیت اندازه‌گیری می‌شود و آزمایشات حاکی از آن هستند که مانیتور ایسوس ProArt در حدود ۱۶۰۰ نیت روشنایی دارد. این در حالی‌ست که بهترین نمایشگرهای سامسونگ تنها ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارند.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: مانیتور ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

نمایشگاه IFA زمان معرفی کالاهای دیجیتال جدید و فن‌آوری‌های تازه است. در این بین لنوو نیز از محصولات جدید خود پرده بردارد که در دسته تبلت‌ها قرار می‌گیرند. حتی به‌زودی قرار است این برند از دستگاه‌های گران‌قیمت‌تری نیز مثل لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای جدید نیز رونمایی نماید. همچنین شایعات حاکی از آن هستند که لنوو ممکن است که موبایل جدیدی را معرفی کند. بگذریم! تبلت‌های جدید برند چینی لنوو Yoga Smart Tab و لنوو Smart Tab M8 نام دارند که نسبت به نسل قبلی ارتقای چشم‌گیری یافته‌اند و حالا از تکنولوژی‌های بیش‌تری بهره می‌گیرند. در ادامه با این تبلت‌ها بیش‌تر آشنا خواهیم شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: لنوو , Smart Tab ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : Girls of Neptune
ت : یک شنبه 26 مرداد 1399

آیپد پرو 2018 یکی از دستگاه‌های جدید و قدرتمند اپل محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید مشاهده کنید که بازی فورتنایت (Fortnite) با نرخ 60 فریم ثانیه چقدر راحت و روان بر روی این دستگاه هوشمند اجرا می‌شود.

در حالی‌که آیپد پرو 2018 یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های هوشمند است و تجربه کاربری خوبی را برای کاربر رقم خواهد زد، هنوز هم برنامه و بازی‌های قدرتمندی وجود دارند که بخواهیم این دستگاه هوشمند را با اجرای آن‌ها به چالش بکشیم. درواقع شرکت اپیک گیمز (Epic Games) اخیرا آپدیتی جدید از بازی فورتنایت (Fortnite) را با ویژگی جدیدی منتشر کرده است. این ویژگی جدید که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این بازی شده، به نرخ فریم 60 فرم در ثانیه اشاره دارد. درواقع شاید در گذشته اعداد و ارقام در بازی‌ها چندان قابل توجه نبود اما امروزه نرخ فریم به آپشنی برای تشخصی کیفیت اجرای بازی تبدیل شده است. البته باید دستگاه میزبان نیز از این ویژگی پشتیبانی کند.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: برچسب‌ها: Apple , Epic Games , Fortnite , iPad Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1399

نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 با  استفاده از اطلاعات در همه اشکال داده ، CRM  و ERP را متحول می کند. این امر سازمانها را قادر می سازد تا از تصمیمات واكنش در مورد كسب و كار گرفته تا بینش های فعال كه به كارمندان شما اجازه می دهد نتایج شغلی را تسریع كنند ، تکامل یابند.

نرم افزار مایکروسافت CRM به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهتر بشناسید و برای موفقیت به صورت صحیح عمل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1399

گوشی سرفیس Duo

سرفیس نئو

ویندوز 10 ایکس

سرفیس لپ تاپ 3

سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو 7

تراشه SQ1

سرفیس‌ ایرباد

گوشی سرفیس Duo

کمپانی که بیشتر از همه به خاطر سیستم عامل ویندوز خود در جهان شناخته شده اکنون دوباره و این بار با اندروید گوگل به دنیای گوشی‌های هوشمند قدم می‌گذارد. گوشی سرفیس دوو دارای دو نمایشگر 5.6 اینچی است که در صورت قرار گرفتن کنار هم یک صفحه نمایش 8.3 اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. مایکروسافت می‌گوید این گوشی قرار است برای تعطیلات کریسمس سال 2020 وارد بازار شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Microsof , Microsoft Surface , Surface Headphones , Surface Laptop , Surface Pen , Surface Phone , Surface Pro , Windows ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : شنبه 27 ارديبهشت 1399

در عصر ارتباطات روز به روز استفاده از فلش ها و کارت های SD, Micro SD, MMC , … در انواع مختلف گسترش یافته است و دور از انتظار نیست که در نتیجه ی یک سهل انگاری هر چند کوچک اطلاعات مهمی که روی دوربین  و گوشی خود دارید از بین برود.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : شنبه 27 ارديبهشت 1399

کتاب؛ کتاب الکترونیکی

1. نسخه ای از یک اثر ادبی که به صورت دیجیتالی ارائه ، ذخیره ، توزیع و خوانده می شود. در تضاد با یک کتاب چاپ شده است.

2. وسیله الکترونیکی که وظیفه اصلی یا اصلی آن نمایش کتابها به صورت دیجیتالی است.

برای جلوگیری از سردرگمی ، در مقاله های مرکز راهنما به دستگاه الکترونیکی به عنوان دستگاه کتابخوان کتاب و کارهای ادبی به عنوان کتاب الکترونیکی (یا پرونده الکترونیکی) اشاره خواهیم کرد.

کتاب الکترونیکی یک نسخه الکترونیکی یک کتاب است. شما می توانید به محض اینکه هزینه آن را پرداخت کرده اید ، خواندن کتاب را شروع کنید ، بنابراین انتظار تحویل وجود ندارد. کتاب های الکترونیکی همچنین راحتی از نظر اندازه و قابلیت حمل را ارائه می دهند. می توانید کل کتابخانه خود را روی یک لپ تاپ یا دستگاه دیگر ذخیره کنید



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : جمعه 9 اسفند 1398

ارائه خدمات شبکه

برای این که در حال حاضر بتوان یک شرکت، سازمان یا مجموعه ای داشت که بصورت یک پارچه عمل کند و با توجه به تکنولوژی روز پیش رود می بایست آن مجموعه به یکی از سیستم های شبکه مجهز گردد. شرکت های مختلفی هستند که ارائه خدمات شبکه کار آن هاست و زیر ساخت های مناسبی دارند تا بتوانند بهترین خدمت را به شما عرضه کنند. شبکه یک عضو مهم از خانواده ی سازمان شما محسوب می شود که علاوه بر اینکه سیستم های شما را سازماندهی می کند باعث می شود تا مدیریت و برنامه ریزی در مجموعه شما سرعت یابد. داشتن یک شبکه مناسب کاری میکند تا سرعت عملکرد شما و همکارانتان بیشتر و بیشتر شود و در نتیجه بازده کاری شما روندی مطلوب را در پیش بگیرد. شبکه ها هر روز در حال پیشرفت هستند بنابراین اگر می خواهید همواره به روز باشید باید همیشه ارتقا سیستم های شبکه در اولویت کارهای سازمان شما جای داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: نصب و راه‌اندازی نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 9 بهمن 1398

کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی5G  این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.

به طور کلی، شبکه‌ی اتصال 5G به عنوان پنجمین نسل از شبکه‌ی اتصال اینترنت همراه محسوب می‌شود که قرار است سرعتی ۱۰ الی ۱۰۰ برابر بیشتر از اینترنت همراهی 4G LTE داشته باشد. به عنوان مثال، سرعت بالای اینترنت 5G به شما این امکان را خواهد داد که یک فصل کامل از سریال worth of Stranger Things را در مدت زمان کوتاهی دانلود نمایید. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: 5g , google , Pixel 4 , Pixel 4 XL , گوگل , گوگل پیکسل4 , گوگل پیکسل 4ایکس ال ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Girls of Neptune
ت : چهار شنبه 4 دی 1398
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی